Гарантія та повернення

Категорії
Зміст
  1. Гарантія
  2. Повернення товарів належної якості
  3. Повернення товарів неналежної якості
  4. Повернення грошових коштів
  5. Служба підтримки:

Гарантія

Гарантія на меблі Скай від виробника - 1 рік.

Гарантійні зобов'язання поширюються ТІЛЬКИ на меблі, придбану в нашому інтернет-магазині.

Для отримання гарантійного обслуговування надішліть запит на електронну адресу mebli@meta.ua з описом виниклої проблеми.
До заявки має додаватися копія замовлення (відправляється вам на електронну пошту після оформлення замовлення), а також копія квитанції про внесення авансу (квитанція видається в платіжному терміналі при внесенні оплати або можна роздрукувати її в Приват24, якщо ви оплачували через цей сервіс).
Терміни рекламації залежать від наявності необхідних елементів на складі фабрики.

Заявки по гарантії на замовлення, зроблені не в нашому магазині, НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ.

Повернення товарів належної якості

Можливе повернення товарів всіх представлених категорій, належної якості за відсутності слідів монтажу, в оригінальній упаковці, якщо товар з якої-небудь причини не підійшов покупцеві.
Відповідно до закону про захист прав споживача повернення меблів можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
У разі повернення всі транспортні витрати оплачує покупець.
Для повернення товарів відправте заявку на контактний емейл магазину - (hidden) в якій вкажіть номер і дату замовлення, контактні дані замовника і причину повернення. З вами зв'яжеться менеджер для уточнення дати і часу прийому повернення.
Виробник має право вносити зміни в конструкцію елементів без повідомлення замовника.

Для замовників з Київського регіону повернення можна здійснити за адресою Петропавлівська Борщагівка, вул. Кришталева, 6 торговий комплекс "Меблеве містечко".
Для іногородніх повернення здійснюється на відділення вантажоперевізника "Нова пошта" №4 в м.Київ вул. Верховинна, 69 (або інше відділення, за домовленістю).

Повернення товарів неналежної якості

Перевірка покупцем якості товару при доставці по Київському регіону транспортом магазину проводиться в присутності кур'єра магазину.
При виявленні пошкоджень або невідповідності заявленій якості покупець має право відмовитися від придбання даного товару. При цьому транспортні витрати бере на себе продавець.
При виявленні пошкоджень при доставці в інші регіони України через вантажоперевізника Нова пошта покупець в момент перевірки товару у відділенні Нової пошти зобов'язаний:
1. Повідомити про це менеджера магазина по одному з вказаних на сайті телефонів
2. У присутності представника вантажоперевізника скласти акт про псування вантажу
Далі, за домовленістю, або відбувається відмова покупцем від прийому товару та його повернення продавцю, або продавець досилає пошкоджені елементи окремою посилкою. У кожному з цих випадків транспортні витрати оплачує продавець.


Зверніть увагу!
Товари зі слідами монтажу або пошкоджень з вини покупця поверненню не підлягають.

Повернення грошових коштів

Повернення грошових коштів здійснюється готівкою після прийому меблів і перевірки її цілісності (для покупців з Київського регіону), або (для іногородніх) на карту Приватбанку (або іншого банку України за домовленістю з покупцем) протягом 2 робочих днів з моменту прийому товару.


Служба підтримки:

тел. 0970253043
viber: 0970253043
e-mail: mebli@meta.ua

Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар
Ім'я*
Email
Введіть коментар*